Handelsbetingelser

Pluma Posters
Overbæksvej 15
6500 Vojens
Email: kontakt@pluma.dk
CVR: 41775408

 

Betaling

Alle beløb, der fremgår på hjemmesiden, er i DKK. Danske kroner inklusive moms og eksklusive leveringsomkostninger.

Pluma Posters tager imod online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard og Maestrocard. Vi pålægger ikke dit køb nogen former for transaktionsgebyr.

Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes, med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Pluma Posters benytter 3-D Secure v2 samt en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.

 

Fragt og Levering

Alle varer leveres sikkert i samarbejde med GLS, og du får et track and trace-nummer, så du kan følge din pakkes transport fra vores lager til leveringsadressen.

Vi leverer som udgangspunkt kun varer i Danmark.

Leveringstiden for din ordre er normalt 1-3 hverdage. Ved bestilling i weekend og helligdage sendes varen afsted første hverdag. Ved bestilling på hverdage inden kl. 14.00 bliver varen oftest pakket samme dag.

Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.

Vi leverer til pakkeshops, privatadresser og firmaadresser i Danmark med GLS fragtspriser – dog ikke Færøerne og Grønland.

 

Fragtpriser:

– Pakkeshops: DKK 39,- (Gratis v. ordrer over kr. 450,-)

– Privatadresser: DKK 55,- (Stilles på modtagers adresse, hvis ingen er hjemme på adressen. Derefter er ansvaret for pakken gået fra GLS til modtager)

– Firmaadresser: DKK 55,- (Stilles på modtagers adresse, hvis der ingen er på adressen. Derefter er ansvaret for pakken gået fra GLS til modtager)

Hvis der ikke er plads på i pakkeboksen eller hos udleveringsstedet, bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om.

Opstår der problemer, kontakt da GLS på telefon 76 33 11 11.  mandag til fredag kl. 8.30-20.00 og lørdag kl. 10.00-15.00 eller skriv til os på kontakt@pluma.dk

 

Returnering og fortrydelsesret

Gå til returportalen

Der gives 20 dages fuld returret på varer købt på vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre.

Vær opmærksom på at alle plakater som er personliggjort fx. fotoplakat, planners, fødselstavle, studenterplakat mm. ikke er dækket af vores returret.

Fortrydelse skal meldes til os senest 20 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Benyt Returportalen for hurtig og nem returnering.

Varens stand ved returnering

Plakater skal returneres i original emballage. Det er op til os at vurdere varens stand. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.

 

Reklamationsret

Hvis du modtager en pakke hvor indholdet har taget skade under transporten. kontakt os da på kontakt@pluma.dk

I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamation skal meddeles til os i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.

Databehandling

Når du køber en varer og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af Pluma Posters. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.

 

Klagemuligheder

Vi vil altid være klar til at hjælpe dig. Send os en mail på kontakt@pluma.dk hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage. Vi bestræber os på at svare inden for 1-3 hverdage.

I forhold til lovgivningen, skal vi også gøre opmærksom på følgende:

Ønsker du at klage over et produkt købt på vores webshop, kan der sendes klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk